Vállalkozó neve: Frits Barbara masszőr, egyéni vállalkozó
Székhely: 1042 Budapest, Árpád út 86.
Vállalkozói nyilvántartási szám: 59821296
Nyilvántartást vezető szerv: Nemzeti Adó- és Vámhivatal
Adószám: 90575796-1-41
Telefonszám: +36306671917
E-mail cím: barbara.frits93@gmail.com
Távollevők között létrejött szerződés:
A Távollevők között létrejött szerződés: masszázs időpontfoglalás esetén egy olyan megállapodás, amelyet a Szolgáltató (masszőr) és a Fogyasztó (vendég) elektronikus úton, például telefonon, e-mailben vagy online foglalási rendszeren keresztül kötnek meg, anélkül hogy személyesen találkoznának a szerződés megkötése előtt.
Ez a szerződés magában foglalja:
A szerződés a foglalás visszaigazolásával válik érvényessé, és mindkét fél számára kötelező érvényűvé.
Szolgáltató: Az a természetes vagy jogi személy, illetve jogi személyiséggel nem rendelkező szervezet, amely a szolgáltatás nyújtását végzi.
Fogyasztó: Az a természetes személy, aki saját szakmai vagy üzleti tevékenységén kívüli célok érdekében jár el. Ebben az esetben a masszázsszolgáltatást igénylő vagy azt igénybe vevő vendég.
Szolgáltatói szerződés: Minden olyan szerződés, amely nem minősül adásvételi megállapodásnak, és amely alapján a vállalkozás valamilyen szolgáltatást nyújt vagy vállalja annak teljesítését, a fogyasztó pedig fizeti, vagy vállalja, hogy megfizeti az ellenszolgáltatás ellenértékét. Ennek részleteit az Általános Szerződési Feltételek tartalmazzák.
Szolgáltatás: A Szolgáltató által nyújtott frissítő masszázs egy olyan wellness szolgáltatás, amelynek célja a fizikai közérzet javítása, a stressz csökkentése és a testi-lelki felfrissülés elősegítése. A masszázs nem minősül egészségügyi szolgáltatásnak, nem helyettesít semmilyen gyógykezelést, és nem alkalmas betegségek diagnosztizálására, kezelésére vagy gyógyítására.
A frissítő masszázs relaxáló és regeneráló hatású, segít a feszültség oldásában, az izmok ellazításában és a testi komfortérzet növelésében. A szolgáltatás kizárólag egészséges vendégek számára érhető el, és a masszőr nem végez semmilyen orvosi vagy terápiás tevékenységet.
A Szolgáltató a hatályos Általános Szerződési Feltételeit közzéteszi a weboldalán.
Jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) meghatározzák a Szolgáltató által biztosított szolgáltatásokat igénybe vevő Fogyasztó (Vendég) jogait, kötelezettségeit, valamint a felek közötti megállapodás feltételeit. Az ÁSZF vonatkozik minden olyan esetben, amikor a Fogyasztó a Szolgáltatótól masszázsszolgáltatásra időpontot foglal, illetve igénybe veszi a szolgáltatást. Az ÁSZF az elektronikus kereskedelmi szolgáltatásokról, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatásokról szóló 2001. évi CVIII. törvény 5. § (1) bekezdésében meghatározott általános szerződési feltételeknek minősül, továbbá megfelel a 45/2014. (II. 26.) Kormányrendelet előírásainak, amely a fogyasztók és vállalkozások közötti szerződések részletes szabályait rögzíti.
Az ÁSZF hatálya kiterjed minden olyan masszázsszolgáltatásra, amelyet a Fogyasztó a Szolgáltatótól történő megrendeléssel, azaz időpontfoglalással kezdeményez.
A Fogyasztó köteles a jelen ÁSZF rendelkezéseit elfogadni, ha igénybe kívánja venni a Szolgáltató szolgáltatásait. Az elfogadás az időpontfoglalás részleteit és az ÁSZF-re mutató linket tartalmazó üzenetre küldött elfogadó válasz elküldésével történik. Az ÁSZF elfogadása esetén a Fogyasztó és a Szolgáltató között a jelen dokumentumban foglalt feltételek szerinti szerződés jön létre.
Az ÁSZF az érintett szolgáltatások igénybevételével kapcsolatban szabályozza a szerződő felek jogait és kötelezettségeit.
Jelen ÁSZF 2025.02.01. napján lép hatályba. Az ÁSZF rendelkezései a hatálybalépés napjától valamennyi Fogyasztóra hatályosak.
A Fogyasztó a masszázsszolgáltatásra történő jelentkezéskor – a Szolgáltató által küldött, az időpontfoglalás részleteit és az ÁSZF-hez tartozó linket tartalmazó üzenetre válaszként – nyilatkozik arról válaszüzenetben vagy e-mailben, hogy a mindenkor hatályos ÁSZF rendelkezéseit ismeri, az abban foglaltakat elolvasta és megértette, tudomásul vette és kifejezetten elfogadja. A Fogyasztó a válaszüzenet vagy e-mail elküldésével elismeri, hogy a mindenkor hatályos ÁSZF a felek közötti szerződés elválaszthatatlan részét képezi.
A Szolgáltató fenntartja a jogot jelen ÁSZF rendelkezéseinek módosítására. Módosítás esetén az időpont foglalás időpontjában érvényben és hatályban lévő ÁSZF pontjai kerülnek alkalmazásra.
A jelen ÁSZF elfogadásával a Fogyasztó és a Szolgáltató között létrejövő jogviszony határozza meg a felek jogait és kötelezettségeit.
A Fogyasztó időpontot foglalhat masszázsra a Szolgáltatónál elektronikus levélben, telefonon, sms-ben, a honlapon található kapcsolatfelvételi űrlap segítségével, Viber, Messenger és WhatsApp üzenetben, személyes adatai (név, telefonszám, e-mail cím) megadásával. A szerződés elektronikus úton jön létre azzal, hogy a Fogyasztó elküldi vagy telefonos egyeztetés esetén elmondja az időpontfoglalásra vonatkozó kérését, melyet a Szolgáltató visszaigazol a Fogyasztó által megadott e-mail címre, telefonszámra, vagy Messenger/Viber/WhatsApp üzenetben, az adatvédelmi előírások betartásával és a Fogyasztó írásban válaszolva elfogadja az abban található feltételeket. A Szolgáltató által küldött visszaigazoló üzenet tartalmazza a foglalás részleteit, beleértve az időpontot, a masszázs típusát, a helyszínt, Egészségi állapotra vonatkozó nyilatkozatot, az ÁSZF-re mutató hivatkozást, amelyben megtalálhatók a lemondásra vonatkozó feltételek és az Adatkezelési szabályzatra mutató hivatkozást is. Ez az üzenet az ÁSZF részét képezi. Az időpontfoglalás akkor érvényes, ha a Fogyasztó a Szolgáltató által küldött visszaigazoló üzenetben foglaltakat írásos formában elfogadja és elküldi az elektronikus úton a Szolgáltató részére.
Ha a Fogyasztó az időpontfoglalás után mégsem kívánja igénybe venni a szolgáltatást, jogosult azt legkésőbb a szolgáltatás megkezdése előtt 24 órával ingyenesen lemondani írásban (e-mail, sms, Messenger, Viber vagy WhatsApp üzenet). Amennyiben a lemondás 24 órán belül történik, vagy a Fogyasztó nem mondja le az időpontot, és nem jelenik meg, köteles megfizetni a lefoglalt masszázs szolgáltatás díjának 100%-át a Szolgáltató által megadott bankszámlára vagy a helyszínen. Ha a Fogyasztó masszázsbérlettel vagy ajándékkártyával rendelkezik, akkor a lemondási feltételek megszegése esetén a lefoglalt alkalmat felhasználtnak kell tekinteni, és az adott alkalom levonásra kerül a bérletéből vagy az ajándékkártyáról. A Szolgáltató új időpontot kizárólag abban az esetben biztosít a Fogyasztó számára, ha az esetleges fennálló tartozását maradéktalanul rendezte.
Amennyiben vis maior vagy más elháríthatatlan ok (pl. háború, járvány-vészhelyzet, rendkívüli kormányzati rendelet) miatt a Szolgáltató nem tudja teljesíteni a szolgáltatást, jogában áll elállni a szerződéstől.
A szerződés magyar nyelven jön létre, és a Szolgáltató az időpontfoglalás adatait elektronikus formában tárolja. A szerződés más módon nem kerül iktatásra, ezért később nem kereshető vissza. Az időpontfoglalás adatainak tárolásáról a Szolgáltató Adatkezelési nyilatkozata nyújt bővebb tájékoztatást.
A Fogyasztó köteles saját, valós adatait megadni az időpontfoglalás során. A Szolgáltató kizárja felelősségét abban az esetben, ha a Fogyasztó más nevében vagy más személy adataival veszi igénybe a szolgáltatást.
A Szolgáltató nem felel a Fogyasztó által tévesen, pontatlanul vagy hiányosan megadott adatok miatt felmerülő problémákért, mivel a foglalási folyamat során a Fogyasztó számára minden esetben lehetőség van az adatok ellenőrzésére.
A masszázsszolgáltatás igénybevételéért a Fogyasztó díjat köteles fizetni, amelyet a Szolgáltató által megadott és a weboldalon elérhető ártáblázat határoz meg. A feltüntetett árak érvényes fogyasztói árak, magyar forintban értendők.
A Szolgáltató fenntartja az árváltoztatás jogát. Az árváltozások a közzététel időpontjában lépnek hatályba, de az előzetesen megerősített időpontfoglalások díját az esetleges változások nem érintik.
A Fogyasztó kizárólag elektronikus úton kapja meg a masszázsszolgáltatás díjáról kiállított számlát a megadott e-mail címére. A Fogyasztó felelőssége biztosítani, hogy az általa megadott e-mail cím alkalmas legyen a számla kézbesítésére. A zavartalan kézbesítés érdekében javasolt Gmail-alapú e-mail címet használni. E-mail cím változása esetén a Fogyasztó köteles értesíteni a Szolgáltatót.
A szolgáltatás díja a masszázs befejezését követően azonnal, helyben fizetendő. A fizetés készpénzben, Fogyasztó mobilkészülékén keresztül kezdeményezhető banki átutalással vagy Revolut-tranzakcióval teljesíthető.
A masszázsszolgáltatás díja banki átutalással, Revolut-tranzakció indításával vagy készpénzben fizetendő a Szolgáltató részére.
A masszázsszolgáltatás létrejöttének feltétele a Szolgáltató által küldött időpontfoglalás visszaigazolása (e-mail, sms, Messenger, Viber, WhatsApp), amelyet a Fogyasztó írásos üzenetben válaszul elfogad.
Amennyiben a Fogyasztó elmulasztja a fizetési kötelezettségét, a Szolgáltató fenntartja a jogot a tartozás jogi úton történő érvényesítésére, a késedelmi kamat és a behajtási költségek felszámításával együtt.
A Fogyasztó jogosult a masszázsra vonatkozó foglalását 24 órán kívül, írásban (e-mailben, Messengeren, sms-ben, WhatsApp vagy Viber üzenetben) indokolás nélkül lemondani.
Amennyiben a lemondás 24 órán belül történik, vagy a Fogyasztó nem mondja le az időpontot, és nem jelenik meg, köteles megfizetni a lefoglalt masszázs szolgáltatás díjának 100%-át a Szolgáltató által megadott bankszámlára vagy a helyszínen. Ha a Fogyasztó masszázsbérlettel vagy ajándékkártyával rendelkezik, akkor a lemondási feltételek megszegése esetén a lefoglalt alkalmat felhasználtnak kell tekinteni, és az adott alkalom levonásra kerül a bérletéből vagy ajándékkártyáról.
A Szolgáltató új időpontot kizárólag abban az esetben biztosít a Fogyasztó számára, ha az esetleges fennálló tartozását maradéktalanul rendezte.
Abban az esetben, ha a Szolgáltató önhibájából vagy rajta kívül álló okokból (pl. vis maior) nem tudja a szolgáltatást nyújtani, köteles a Fogyasztóval egyeztetni egy új időpontot.
9. Elállási jog megszűnése a szolgáltatás megkezdésével:
A Fogyasztó tudomásul veszi, hogy a 45/2014. (II. 26.) Kormányrendelet 29. § (1) bekezdés a) pontja értelmében az elállási jog nem gyakorolható, ha a szolgáltatás teljesítése megkezdődött, és a Fogyasztó előzetesen hozzájárult (ÁSZF elfogadásával) ahhoz, hogy a szolgáltatás megkezdésével elveszíti az elállási jogát.
Ez a rendelkezés a 45/2014. (II. 26.) Kormányrendelet 29. §-án alapul, amely részletezi az elállási jog korlátozásának feltételeit.
10. Ajándékkártyák és bérletek érvényessége és felhasználási feltételei
Az ajándékkártyák és bérletek kizárólag a vásárlás dátumától számított meghatározott érvényességi időn belül használhatók fel.
Érvényességi idők:
Átruházhatóság és visszatérítés:
A bérletek és ajándékkártyák átadhatók más személy számára, amennyiben a tulajdonos ezt előzetesen jelzi.
Bizonyított egészségügyi probléma esetén, amely megakadályozza a masszázsszolgáltatás igénybevételét, a bérlet vagy ajándékkártya árának visszatérítésére a Fogyasztó jogosult a Szolgáltatótól. Az egészségügyi probléma igazolásához hivatalos orvosi igazolás szükséges.
A bérletek és ajándékkártyák készpénzre nem válthatók, kivéve a fenti egészségügyi indokkal történő visszatérítést.
11. Teljesítési idő, a szolgáltatás igénybevétele:
A szolgáltatás teljesítésének időpontja a Szolgáltató által visszaigazolt és a Fogyasztó által megerősített masszázs időpontja.
A Fogyasztó elfogadja, hogy a Szolgáltató kötelezettséget vállal arra, hogy a szolgáltatást szakmai és etikai szabályok betartásával, a Fogyasztó érdekeit szem előtt tartva nyújtja.
A Fogyasztó köteles felelősséget vállalni saját testi-lelki állapotáért, és tudomásul veszi, hogy a Szolgáltató nem vállal felelősséget olyan magatartások következményeiért, amelyek veszélyeztethetik a szolgáltatás eredményességét. Az ilyen magatartásokból eredő károkért, illetve a szolgáltatás sikertelenségéért a Szolgáltató felelősséget nem vállal, továbbá fenntartja magának a jogot, hogy az alább felsorolt Fogyasztói magatartások esetén megtagadja a masszázsszolgáltatás nyújtását a Fogyasztó részére.
Masszázs során az alábbi magatartások veszélyeztethetik a szolgáltatás eredményességét. A Szolgáltató ezek következményeiért nem vállal felelősséget:
A szolgáltatás igénybevétele során a Fogyasztó köteles tiszteletben tartani a Szolgáltató működési rendjét, valamint a szolgáltatás nyújtására vonatkozó szabályokat. A Fogyasztónak együtt kell működnie a Szolgáltatóval, betartania az előírásokat, és tiszteletben tartania a Szolgáltató jogait.
12. Egészségi állapotra vonatkozó nyilatkozat és felelősségvállalás:
Egészségi állapotra vonatkozó nyilatkozat elfogadása:
A Fogyasztó kijelenti, hogy a masszázsszolgáltatás igénybevétele előtt tájékozódott annak esetleges ellenjavallatairól, krónikus betegség fennállása estén kikérte szakorvosa javaslatát, és tudomása szerint egészségi állapota nem akadályozza a masszázs biztonságos elvégzését. Ezt az állítást a Szolgáltató által küldött időpontfoglalás visszaigazolásával együtt erősíti meg.
A Szolgáltató nem minősül egészségügyi szakembernek, ezért a szolgáltatást a Fogyasztó teljes mértékben saját felelősségére veszi igénybe.
A Szolgáltató kizár minden felelősséget abban az esetben, ha a Fogyasztó nem tájékoztatja a Szolgáltatót az egészségi állapotát érintő lényeges körülményekről, vagy ha ezekkel kapcsolatban valótlan információt közöl.
A nyilatkozattal kapcsolatos személyes adatokat a Szolgáltató kizárólag az adatvédelmi jogszabályok, különösen az Európai Parlament és a Tanács (EU) 2016/679 rendelete (GDPR) alapján kezeli. Az adatkezelés célja a szolgáltatás biztonságos nyújtása és az esetleges jogi következmények elkerülése. Az adatkezeléssel kapcsolatos részletes tájékoztató az Adatkezelési Tájékoztatóban található.
13. Adatvédelem:
A Szolgáltató a személyes adatok kezelését a hatályos jogszabályokkal összhangban végzi, az adatvédelmi és adatkezelési előírások szigorú betartása mellett. Különös figyelmet fordít a jogszerűség, tisztességes eljárás, átláthatóság, célhoz kötöttség, adattakarékosság, pontosság, valamint a korlátozott tárolhatóság alapelveinek érvényesítésére.
A Szolgáltató minden technikai és szervezési intézkedést megtesz annak érdekében, hogy a Fogyasztók személyes adatai biztonságban legyenek, az Európai Parlament és Tanács (EU) 2016/679 rendelete (GDPR) által előírt módon. A személyes adatok kezeléséről szóló Adatkezelési Tájékoztató a Szolgáltató honlapján érhető el: https://masszazstestnekleleknek.hu/adatkezeles
14. A Szolgáltató tevékenységével kapcsolatos panaszkezelés:
Ha a Fogyasztó a Szolgáltató által nyújtott szolgáltatással nem elégedett, panaszát szóban vagy írásban teheti meg: postai úton (Frits Barbara e.v., 1042 Budapest, Árpád út 86.) vagy elektronikus levélben (babara.frits93@gmail.com).
A Szolgáltató minden panaszt kivizsgál. A szóbeli panaszt azonnal megvizsgálja, és ha lehetséges, orvosolja. Ha a Fogyasztó nem ért egyet a panasz kezelésével, vagy ha azonnali kivizsgálás nem lehetséges, a Szolgáltató jegyzőkönyvet készít a panaszról és annak álláspontjáról, amelynek egy másolati példányát a Fogyasztónak átadja, ha a panaszt szóban közölte.
Telefonon vagy elektronikus hírközlési szolgáltatás keretében közölt szóbeli panasz esetén a Fogyasztónak 30 napon belül, az írásbeli panaszra vonatkozó előírásoknak megfelelően, a Szolgáltató értesítést küld a válaszról.
Az írásbeli panaszt a Szolgáltató 30 napon belül írásban megválaszolja és intézkedik a panasz ügyében, kivéve, ha az Európai Unió közvetlenül alkalmazandó jogi aktusa ettől eltérően rendelkezik. A panaszt elutasító álláspontját a Szolgáltató indokolni köteles. A telefonon vagy elektronikus hírközlési szolgáltatás keretében közölt szóbeli panaszt egyedi azonosítószámmal látják el.
A panaszról készült jegyzőkönyvnek tartalmaznia kell:
A Szolgáltató a panaszról készült jegyzőkönyvet és a válasz másolati példányát 5 évig megőrzi, és az ellenőrző hatóságok kérésére bemutatja.
Ha a panasz elutasításra kerül, a Szolgáltató írásban tájékoztatja a Fogyasztót arról, hogy panaszával – annak jellege szerint – mely hatóság vagy Békéltető Testület eljárását kezdeményezheti.
Békéltető Testület, Fogyasztóvédelem, Betegjogi képviselő:
A Szolgáltató tájékoztatja a Fogyasztót, hogy ha nem ért egyet a Szolgáltató panaszra adott válaszával, az alábbi hatóságokhoz fordulhat:
Fogyasztóvédelmi hatóság:
A Fogyasztóvédelmi hatósághoz fordulhat a Fogyasztó, ha fogyasztóvédelmi jogsértést tapasztal a vállalkozás részéről, és előzetesen megkísérelte rendezni a vitás ügyet a vállalkozással. Fogyasztóvédelmi hatóságként a kormányhivatalok járnak el. A fogyasztóvédelmi hatóság elérhetőségei itt találhatók.
Budapesti Békéltető Testületi Hivatal:
A Budapesti Békéltető Testület alternatív vitarendezési fórum, amely segít a fogyasztóknak és a vállalkozásoknak fogyasztói jogvitájuk bíróságon kívüli rendezésében. A Békéltető Testületi eljárás kezdeményezéséhez a Fogyasztó lakóhelye szerinti Békéltető Testülethez, vagy a Szolgáltató székhelye szerinti Békéltető Testülethez fordulhat: https://bekeltetes.hu/udvozlo
15. Szerzői jogok és szellemi tulajdon védelem:
A weboldal teljes tartalma, beleértve grafikai elemeit, fotóit, szöveges tartalmait és egyéb szolgáltatási elemeit, szerzői jogi vagy egyéb szellemi tulajdonjog védelem alatt áll. A weboldal üzemeltetője a szerzői jogok jogosultja vagy a használati jogokkal szerződés alapján felruházott fél. Ez a rendelkezés minden megjelenített tartalomra vonatkozik.
A weboldal bármely részének letöltése, kinyomtatása csak magáncélú felhasználásra a weboldal tulajdonos (Frits Barbara e.v.) előzetes, írásos hozzájárulásával engedélyezett. Minden más jellegű felhasználás – például terjesztés, nyilvánosságra hozatal vagy kereskedelmi célú hasznosítás – esetén is ez a weboldal tulajdonosának hozzájárulása szükséges.
A jelen feltételekben meghatározott jogokon túl a weboldal használata nem jogosít fel a felhasználót arra, hogy bármely ott található kereskedelmi névvel, védjeggyel vagy szellemi alkotással rendelkezzen vagy azokat hasznosítsa.
Az üzemeltető fenntart minden jogot a weboldal bármely elemére, különösen az oldalon található domainnevekre, aldomainekre, aloldalakra és internetes hirdetési felületekre.
A weboldal tulajdonos kifejezett jóváhagyása nélkül nem módosítható, másolható vagy tölthető fel új tartalom a weboldalra, és nem kerülhet sor a meglévő adatok felülírására.
A Szolgáltató székhelye szerinti Fogyasztóvédelmi Hatóság:
BFKH Fogyasztóvédelmi Főosztály
Cím: 1117 Budapest, Prielle Kornélia utca 4/b.
Levelezési cím: 1364 Budapest, Pf. 144
Telefonszám: +36-1-450-2598
E-mail cím: fogyasztovedele@bfkh.gov.hu
A Szolgáltató székhelye szerinti Békéltető Testület:
Budapesti Békéltető Testület:
Cím: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99.
Postacím: 1253 Budapest, Pf.: 10.
Telefonszám: +36-1-488-2131; Fax: +36-1-488-2186
E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu
16. Vegyes és egyéb rendelkezések:
A Szolgáltató által kínált masszázsszolgáltatások kizárólag frissítő és relaxáló jellegűek, erotikus szolgáltatások nem állnak rendelkezésre.
A Fogyasztó elektronikus tanácsadásra való jelentkezése azt feltételezi, hogy rendelkezik a szükséges technikai és jogszabályi ismeretekkel az elektronikus szolgáltatásokkal kapcsolatban. A Szolgáltató nem vállal felelősséget az ilyen ismeretek hiányából adódó problémákért.
Ha bármely kötelező jogszabályi rendelkezés vagy bírósági határozat érvénytelenné teszi vagy korlátozza az Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF) bármelyik pontját, ez nem befolyásolja az ÁSZF többi részének érvényességét.
Az ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekre a Magyar Polgári Törvénykönyv (2013. évi V. törvény) és a vonatkozó jogszabályok irányadóak.
Vonatkozó jogszabályok:
A felek között létrejött szerződésre különösen az alábbi jogszabályok vonatkoznak:
45/2014 (II.26) kormányrendelet a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól.
Jelen Általános Szerződési Feltételek 2025.02.01. napján lépnek hatályba, az ezt követően létrejött szerződések tekintetében alkalmazandók.
A legjobb élmény biztosítása érdekében ez a weboldal sütiket használ. A hozzájárulás elutasítása esetén is látogathatja a weboldalt.